Aktualności

Kia drugą najchętniej wybieraną marką w Polsce

Kia, za sprawą imponującego sierpniowego wyniku, po raz pierwszy została drugą najchętniej wybieraną marką w Polsce. W stosunku do analogicznego miesiąca ubiegłego roku liczba rejestracji nowych aut osobowych koreańskiego producenta wzrosła o blisko 32 proc.

W sierpniu na drogach pojawiło się 2985 nowych modeli Kii. Wszystko wskazuje też na to, że wrzesień będzie dla marki jeszcze lepszy, bo w ciągu pierwszych 10 dni miesiąca Kia obroniła drugą pozycję w rankingu, odnotowując 110-proc. wzrost liczby rejestracji w zestawieniu z analogicznym okresem 2020 r. Co ważne, tak dobry wynik marka osiągnęła w czasie, kiedy polski rynek samochodowy skurczył się blisko o 16 proc. Tym samym udział Kii osiągnął historyczny wynik 11 proc. Dodajmy, że w pierwszej dekadzie tego miesiąca zarejestrowano w sumie 9 950 nowych aut osobowych, czyli o 15,7 proc. mniej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Według danych Samaru koreańskie marki – Kia i Hyundai, znalazły się kolejno na drugim i trzecim miejscu w zestawieniu.

Przypomnijmy, że niedawno Kia wprowadziła własny program, który ma zachęcić klientów do kupna samochodów elektrycznych. „GoElectric” to kilka promocji, które nakładają się na siebie, a w dodatku łączą się z rządowym programem „Mój elektryk”. W sumie prywatny klient może zaoszczędzić nawet 50 tys. zł.

Skontaktuj się z autorem
Redakcja
Linkedin
REKLAMA
Zobacz również
Aktualności
Używane po włosku: lekcja dla branży
Redakcja
10/10/2024
Aktualności
„Elektryki” pod ścianą
Redakcja
10/10/2024
Aktualności
Europa-Chiny: kluczowy tydzień
Redakcja
10/10/2024
Miesięcznik Dealer
Jedyne na rynku pismo poświęcone w 100 proc. tematyce zarządzania autoryzowaną stacją dealerską. Od ponad 12 lat inspirujemy właścicieli, menedżerów i szefów poszczególnych działów dealerstw samochodów.