Tworzymy jedyne na rynku pismo poświęcone w 100 proc. tematyce zarządzania autoryzowaną stacją dealerską. „Dealer” to ściśle sprofilowane wydawnictwo, dedykowane właścicielom, menedżerom i szefom poszczególnych działów firm dealerskich. W magazynie opisujemy sprawy rentowności całej stacji oraz jej segmentów, a także publikujemy prognozy na temat nowych źródeł dochodu dealera i przyszłości rynku samochodowego w Polsce i Europie. Całość wzbogacamy licznymi badaniami, raportami i rankingami salonów, serwisów czy dealerskich działów F&I. Dzięki temu „Dealer” pełni w branży rolę ekspercką i analityczną.
Pismo jest również dla dealerów źródłem inspiracji, pomysłów i dobrych praktyk, które dziennikarze miesięcznika zbierają dla Czytelników z całego dealerskiego świata. Zaś dzięki współorganizacji największych branżowych imprez w Polsce (Kongres Dealerów, Forum TOP100) wydawnictwo integruje rodzime środowisko dealerskie w kraju.
Miesięcznik „Dealer” to nieodłączne narzędzie dealerskiej pracy, edukacji i inspiracji:
– zbiór aktualnych branżowych informacji z Polski, Europy i świata
– „kopalnia” pomysłów i dobrych praktyk do wdrożenia od zaraz w swojej stacji
– wyznacznik dealerskiej debaty w Polsce, miejsce wymiany opinii uczestników branży
– źródło analizy rynku i scenariuszy jego rozwoju w przyszłości
– spojrzenie na branżę motoryzacyjną z perspektywy europejskiej i światowej
– pierwszy kontakt dla dealerów i medium prezentujące dealerski punkt widzenia
ISSN 2082-7555
Miesięcznik Dealer
ul. Komitetu Obrony Robotników 56
02-146 Warszawa
www.miesiecznikdealer.pl
e-mail: redakcja@miesiecznikdealer.pl
tel: 22 243 63 86
Prenumerata
Martyna Golacik, e-mail: martyna@miesiecznikdealer.pl
Dealer Consulting Group Konieczny i Wspólnicy sp. j.
ul. Komitetu Obrony Robotników 56
02-146 Warszawa
www.dealerconsulting.pl
Media-Dora Dorota Jaworska
Standruk
Jesteśmy członkiem ZKDP
© Wszystkie materiały na stronie miesiecznikdealer.pl chronione są prawem autorskim. Dalsze rozpowszechnianie wyłącznie za zgodą wydawcy
Redakcja nie odpowiada za treść materiałów reklamowych