Brand wypada bardzo dobrze w całym rankingu, ponieważ został zaklasyfikowany na szóstym miejscu. Japońską markę wyprzedziły tylko takie firmy technologiczne, jak Apple, Microsoft, Amazon, Google oraz Samsung. Na siódmej pozycji, tuż za Toyotą, znalazł się Mercedes-Benz (61,4 mld dol., +9 proc. r/r). Miejsca 10. oraz 12. zajęły zaś kolejno BMW (51,2 mld dol., +10 proc. r/r) i Tesla (49,9 mld dol. +4 proc. r/r). 27. pozycja przypadła Hondzie (24,2 mld dol., +27 proc. r/r), a 32. Hyundaiowi (20,4 mld dol., +18 proc. r/r). Na 45. pozycji uplasowało się Audi (16,4 mld dol., +9 proc. r/r), natomiast na 47. Porsche (16,2 mld dol., +20 proc. r/r).
W dalszej części zestawienia 50. miejsce zajął Volkswagen (15,1 mld dol., +2 proc. r/r), a tuż za nim znalazł się Ford (14,9 mld dol., +3 proc. r/r). Zestawienie zamykają: Nissan (12,7 mld dol., +4 proc. r/r), który zajął 63. pozycję, Ferrari (70. miejsce, 10,8 mld dol., +16 proc. r/r), Kia (88. miejsce, 7,1 mld. dol., +7 proc. r/r).
Przypomnijmy, że w Polsce w pierwszych dziesięciu miesiącach 2023 r. zarejestrowano 75 658 szt. Toyoty, co oznacza wynik lepszy o prawie 2 tys. szt. niż w całym 2022 r. Co więcej, w zestawieniu dziesięciu najpopularniejszych modeli br., bazując na danych z okresu styczeń-październik, pięć to samochody Toyoty. Liderem jest Corolla (21 216 rejestracji, +21 proc. r/r), trzecie miejsce w zestawieniu TOP10 przypadło modelowi Yaris Cross (11 013), a na szóstej pozycji uplasowała się Toyota C-HR (8 698), zaś dziewiątą zajmuje model RAV4 (6 920).