Aktualności

Szef europejskiej sprzedaży Mitsubishi z awansem i specjalną misją

Mitsubishi Motors Europe powierzyło swojemu dyrektorowi sprzedaży – Frankowi Krolowi, kierowanie przedsiębiorstwem w regionie, gdzie zmniejsza swoją obecność.

46-letni Holender przejmie stery 1 lipca. Na stanowisku zastąpi Erica Wepierre’a, który podjął decyzję o zakończeniu pracy w Mitsubishi. Wepierre odpowiadał za działania producenta na terenie Europy od stycznia 2020 r., jeszcze zanim firma ogłosiła, że wycofuje się z europejskiej działalności w ramach planu ograniczenia strat. 

Ostatecznie Mitsubishi postanowiło pozostać na Starym Kontynencie, po tym jak Renault zadeklarowało zbudowanie dwóch nowych modeli dla swojego partnera, zaczynając od 2023 roku. „Nieoczekiwane wydarzenia w 2020 roku przyniosły wyzwania, których nie mogliśmy przewidzieć jeszcze kilka miesięcy wcześniej” – powiedział Wepierre w oświadczeniu. „Czuję się niezwykle dumny z dokonań zespołu MME w tym wyjątkowym okresie” – dodał.

Krol pracuje dla Mitsubishi w Europie od ponad 20 lat, a w 2018 roku awansował na stanowisko dyrektora sprzedaży – wcześniej był szefem holenderskiej filii producenta. Krol z optymizmem patrzy na zrewidowane plany Mitsubishi. „Mamy solidne podstawy, na których możemy budować silną przyszłość Mitsubishi Motors w Europie, od właśnie wypuszczonego na rynek Eclipse Crossa PHEV, po wprowadzenie nowych modeli opracowanych przez Renault” – powiedział nowy dyrektor MME. Krola czeka nie lada wyzwania, bo w ostatnich miesiącach japońska marka notowała w UE niemal 50 proc. spadki sprzedaży względem okresu sprzed pandemii koronawirusa, a do tego Mitsubishi planuje ograniczyć swoją obecność do wybranych rynków w Europie – wśród nich zabraknie m.in. Wielkiej Brytanii.

Źródło: Automotive News

Skontaktuj się z autorem
Redakcja
Linkedin
REKLAMA
Zobacz również
Aktualności
Fisker wypada z gry
Redakcja
29/3/2024
Aktualności
Grupa PTH importerem kolejnej chińskiej marki. „Wskrzeszenie dawnego segmentu”
Redakcja
27/3/2024
Aktualności
Podzielić się sukcesem
Redakcja
27/3/2024
Miesięcznik Dealer
Jedyne na rynku pismo poświęcone w 100 proc. tematyce zarządzania autoryzowaną stacją dealerską. Od ponad 12 lat inspirujemy właścicieli, menedżerów i szefów poszczególnych działów dealerstw samochodów.