Fadda ma za sobą 25 lat kariery w strukturach Grupy Volkswagen. W tym czasie odpowiadał m.in. za marki Audi, Ducati i Volkswagen. Na nowym stanowisku będzie odpowiadał przed Wayne’em Griffithsem, wiceprezesem SEAT-a ds. sprzedaży i marketingu. „Poprzez awans Guillerma Faddy na nową pozycję chcemy wzmocnić nasz rozwój na rynku europejskim. W ostatnich latach SEAT i CUPRA były najsilniej rosnącymi markami, a od 2015 r. ich udział w rynku wzrósł o 30 proc. Jestem przekonany, że dzięki bogatemu doświadczeniu w strukturach Grupy Volkswagen Guillermo dodatkowo wspomoże nasze wyniki sprzedaży”– zaznaczył Wayne Griffiths. Do momentu objęcia nowego stanowiska Fadda będzie sprawował dotychczasową funkcję wiceprezesa ds. sprzedaży i marketingu w Volkwagen Group Argentina.
Aktualności
SEAT z nowym dyrektorem ds. sprzedaży w Europie
SEAT postanowił zreorganizować swoje europejskie struktury. Od 1 października nowo utworzone stanowisko dyrektora marki ds. sprzedaży na Europę obejmie Guillermo Fadda.