Dostępna na platformie (pod adresem sklep.seat.pl), rozbudowana wyszukiwarka będzie skupiać wyniki ze wszystkich autoryzowanych salonów na terenie Polski. Odwiedzający stronę mają możliwość skontaktowania się z dedykowanym centrum kontaktowym bądź z doradcami w konkretnych salonach dealerskich (przy każdym prezentowanym aucie widać, w jakim dealerstwie znajduje się dany pojazd). W planach na najbliższą przyszłość jest także wprowadzenie wideorozmowy za pośrednictwem komputera lub urządzenia mobilnego.
Producent rozbudował też dotychczasową witrynę o możliwość wyboru sposobu finansowania (w ramach Volkswagen Financial Services). Specjalna oferta leasingu konsumenckiego będzie dostępna tylko dla klientów platformy. – Z myślą o osobach prywatnych przygotowaliśmy leasing konsumencki, który pozwala na obniżenie wysokości miesięcznej raty. Zapewniliśmy także większy wybór czasu trwania umowy, od 24 do 48 miesięcy – mówi Jakub Góralczyk, PR Manager SEAT Polska.
Platforma Sales Online nie jest pierwszym rozwiązaniem sieciowym wprowadzonym w ostatnich miesiącach przez importera. W czerwcu uruchomiono Wirtualny Salon marki, który ma pełnić funkcję showroomu i miejsca „e-spotkań” podczas premiery najnowszych modeli.
Zdjęcie: SEAT Media