W minionym roku najbardziej popularnym autem osobowym Renault w Polsce był model Clio (4 482 egz., +42 proc. r/r), a za nim uplasował się Captur (3 423 egz.). Clio znalazło się w TOP4 w segmencie B (9,3 proc., w tym 5 proc. stanowiły hybrydy), zaś Captur zdobył pozycję w pierwszej piątce w segmencie B-SUV. Renault Polska informuje także, że w 2023 r. zarejestrowano 2 534 hybrydowe Arkany. Klienci przyjęli ponadto dobrze nowy model Renault Austral (1 784 rejestracji).
Już po raz czwarty z rzędu francuska marka została liderem w kategorii samochodów dostawczych. Renault Master to od sześciu lat lider na rynku „dostawczaków” do 3,5 t. (10 111 rejestracji, 26,3 proc. udziału w rynku). Trafic utrzymał drugie miejsce w segmencie średnich furgonów, a Express zajął drugą pozycję w segmencie furgonetek.
„Wyniki za 2023 r. potwierdzają, że przyjęta przez nas strategia działa. Sprzedaż samochodów zelektryfikowanych E-Tech wzrasta. Cieszymy się jak co roku z sukcesu naszych modeli dostawczych; Master jest niekwestionowanym liderem w swoim segmencie nie tylko na polskim, ale również na europejskim rynku. Nasza sieć dealerska została ponownie uznana za najlepszą w Polsce. Z nadzieją patrzymy na ten rok, w którym czeka nas wiele nowości, m.in. Scenic, Rafale, R5 i Nowy Master” – komentuje Tomasz Mróz, dyrektor wykonawczy Renault w Polsce i krajach bałtyckich.
W 2024 r. Renault wprowadzi w Polsce projekt Re-Factory (po raz pierwszy realizowany w Europie z siecią dealerską), który zapewni „drugie życie” samochodom używanym, a także uruchomi nową usługę Mobilize share (będzie wiązała się z nią aplikacja, która pomoże firmom we wdrażaniu elektrycznych flot) i ofertę sprawdzonych aut z drugiej ręki o nazwie Renew.