Najnowsza stacja niemieckiej marki premium zdecydowanie wpisuje się w biznesowy klimat gdańskiej Oliwy. Showroom jest zlokalizowany przy Alei Grunwaldzkiej 347 na parterze jednego z biurowców w okolicy doskonale znanej lokalnym miłośnikom motoryzacji. Ze względu na kompaktowe rozmiary i butikowy charakter placówka nie prowadzi obsługi serwisowej, skupiając się jedynie na sprzedaży samochodów. Salon mieści do dziesięciu aut wraz z wydzieloną przestrzenią oferującą pojazdy używane z programu Audi Select.
Nowatorski projekt Audi City zaczyna cieszyć się rosnącą popularnością – showroom w Gdańsku jest już trzecim tego typu obiektem w Polsce, obok placówek w Warszawie i Płocku, oraz dziewiątym na świecie. Co ciekawe, to niejedyny „butikowy” salon, który Plichta oddała do użytku w ostatnim czasie, bo pod koniec 2021 r. na samochodowej mapie Trójmiasta pojawiło się tzw. Cupra Studio, concept store zaprojektowany z myślą o rozmowach w kameralnej atmosferze.
O skali inwestycji przeprowadzonych przez dealera w zeszłym roku świadczy fakt, że Audi City nie wyczerpuje działań Plichty na terenie Gdańska nawet w zakresie niemieckiej marki premium. Przy ul. Marynarki Polskiej w pobliżu gdańskiego stadionu powstało bowiem motoryzacyjne miasteczko, którego element stanowi stacja Audi z imponującą wielopiętrową wieżą, która umożliwia ekspozycję modeli należących do producenta.
W 2020 r. Grupa Plichta sprzedała 12 786 nowych samochodów, umacniając się na trzeciej pozycji wśród największych polskich dealerów.