Przewidywalność zachowań klienta i skuteczną sprzedaż utrudnia w dealerstwie wiele wewnętrznych czynników: mnogość systemów informatycznych, rozbieżne interesy poszczególnych działów, nastawienie pracowników na krótkoterminowe cele własne, niski bądź nieznany współczynnik zakupów powtórnych, konkurowanie o nabywcę głównie ceną…
Zmień to, zwłaszcza że już niedługo wysoki stopień retencji, skuteczne planowanie działań i udowodnienie dobrze wykonanej „pracy z klientem” staną się koniecznością – ze względu na różnicowanie marży na sprzedaży aut w modelu agencyjnym.
Nie wiesz, od czego zacząć? Zapisz się na nasz Webinar.
Najważniejsze zagadnienia, które poruszymy podczas spotkania:
- Analiza cyklu życia klienta – ile kontaktów wykonać w ciągu roku?
- Zródła danych – gdzie szukać informacji i czy potrzebny jest własny
system CRM. - Zasady modelowania procesu – o czym pamiętać, by nie skończyło
się na prezentacji. - Serwis – jakich wyników możemy oczekiwać, aktywnie umawiając
klientów (retencja, obłożenie, marża)? - Budowanie wizerunku marki – czy to w ogóle jest potrzebne?
- Rola BDC w procesie komunikacji z klientem.
- Narzędzia raportowe – z czego korzystać w podejmowaniu decyzji.
Zapisz się już dziś!
bit.ly/lojalizacjaklienta