Oczywiste jest, że nikt z nas nie był przygotowany na tak ekstremalne wyzwanie. Dlatego niezwykle cenne w tej sytuacji stają się wzajemna współpraca i wymiana informacji.
Apelujemy więc do Państwa o pomoc w stworzeniu katalogu „dobrych praktyk”, wymyślonych i realizowanych przez polskich dealerów w celu ograniczenia skutków tej dramatycznej sytuacji – tak w zakresie bezpieczeństwa zdrowotnego, jak i w zakresie konsekwencji sprzedażowych i biznesowych.
Prosimy: przysyłajcie nam wszystkie zastosowane przez siebie pomysły i idee. Naprawdę możemy sobie wzajemnie pomóc.
Mamy nadzieję, że wymiana pomysłów i koncepcji organizacyjnych pozwoli polskim dealerom i ich pracownikom przetrwać ten trudny czas jak najbezpieczniej i jak najsprawniej, z zachowaniem spokoju, rozsądku i roztropności. Liczy się każdy e-mail i każde działanie.
Wszystkie pomysły i dobre praktyki (teksty, zdjęcia, filmy) prosimy nadsyłać na adres:
koronawirus@zds.org.pl lub redakcja@miesiecznikdealer.pl.
Będą one publikowane na bieżąco na stronie Związku Dealerów Samochodów oraz w mediach miesięcznika „Dealer”.