Aktualności

Jak zadbać o lepszą obsługę klienta w salonie samochodowym dzięki aplikacji BDC Systell Contact Center?

Prowadzisz salon samochodowy i potrzebujesz skutecznych
narzedzi pozyskiwania oraz obsługi klienta? Twoje obecne
rozwiazania technologiczne straciły potencjał? Wez udział
w bezpłatnym webinarze i poznaj mozliwosci BDC Systell
Contact Center!

Zobacz, jak nowoczesna technologia zapewnia kompleksowa i niezawodna obsługe klienta. Poznaj mozliwosci w zakresie komunikacji pomiedzy działami dealerstwa (np. serwisem, magazynem, innymi działami).
Webinar odbedzie sie 1 grudnia 2022 r. o godz. 10:15.


Podczas 45-minutowej prezentacji dowiesz sie jak:
• uszczelnić kanał telefoniczny, by nie tracić szans sprzedażowych,
• modelować procesy, by zwiększyć efektywność działania BDC,
• zgromadzić dane i kontrolować wyniki,
• prowadzić skuteczne kampanie wychodzące,
• zwiększyć jakość i poprawić szybkość obsługi klienta,
• zebrać pełną wiedzę o kliencie dzięki integracji z systemami DMS,
• poprawić komunikację wewnątrz organizacji (np. BDC – blacharnia, BDC – doradca serwisu) dzięki ticketom.

Prowadzący:

JAROSŁAW STĘPKOWSKI,
Sales Dicrector at Systell

Ekspert z 15-letnim doświadczeniem w zakresie
zarządzania sprzedażą oraz biurem obsługi
klienta. Wiedzę i doświadczenie zdobywał,
budując trzy z największych i najskuteczniejszych
outsourcingowych struktur contact center
w regionie kujawsko-pomorskim. Od ponad 4 lat
zaangażowany we wsparcie klientów Systell.

ZAPISZ SIE NA BEZPŁATNY WEBINAR

link do rejestracji: bit.ly/SystellWebinar

REKLAMA
Zobacz również
Aktualności
Wynajem długoterminowy ze wzrostem w I kw.
Redakcja
25/4/2024
Aktualności
Nowy format Renault
Redakcja
24/4/2024
Aktualności
Rynek „elektryków” – mniej Europy, więcej Chin
Redakcja
23/4/2024
Miesięcznik Dealer
Jedyne na rynku pismo poświęcone w 100 proc. tematyce zarządzania autoryzowaną stacją dealerską. Od ponad 12 lat inspirujemy właścicieli, menedżerów i szefów poszczególnych działów dealerstw samochodów.