Aktualności

Inchcape Polska wprowadza cyfrową platformę sprzedaży

Dealer marki BMW Inchcape Polska uruchomił usługę BMW Direct, która umożliwi zakup nowego samochodu bez wychodzenia z domu. Wszystkie formalności zostaną przeprowadzone online.

Jak czytamy w informacji prasowej importera, zarówno BMW Group, jak i Inchcape Polska dostrzegają potencjał rozwoju e-commerce i dążą do podniesienia jakości usług internetowych. Ma o tym świadczyć m.in. aplikacja BMW ConnectedDrive, która ułatwia klientom planowanie podróży.

Zadowolenia z platformy BMW Direct nie ukrywa Radosław Miszkiel, dyrektor ds. sprzedaży BMW: – Cieszymy się, że nasz partner Inchcape Polska wdraża platformę BMW Direct, umożliwiając zakup auta BMW wraz ze wszystkimi formalnościami bez wychodzenia z domu. Klienci zyskają wybór, na jakich warunkach, gdzie i kiedy, chcą dokonać zakupu. (…) Nowa rzeczywistość wymaga tworzenia nowych rozwiązań, BMW nie patrzy wstecz, wraz z partnerami jesteśmy już w tej rzeczywistości.

Zdaniem Piotra Berzyńskiego, dyrektora oddziału Inchcape Warszawa, nową usługę można przyrównać do otwarcia czwartego salonu, który jest dostępny całą dobę, siedem dni w tygodniu. – Dzięki intuicyjnym rozwiązaniom, jakie zastosowaliśmy na BMW Direct, nasi klienci szybko i bez problemów mogą stać się właścicielami wymarzonego auta – przekonuje.

Więcej informacji na stronie: www.press.bmwgroup.com/poland

Zdjęcie: Press BMW Group

Skontaktuj się z autorem
Artur Białek
dziennikarz miesięcznika "Dealer"
Zobacz również
Aktualności
Mniej aut, wyższe ceny
Redakcja
15/1/2021
Aktualności
„Renolucja” w Renault
Redakcja
14/1/2021
Aktualności
Car-sharing „na prąd” w odwrocie
Redakcja
14/1/2021
Miesięcznik Dealer
Jedyne na rynku pismo poświęcone w 100 proc. tematyce zarządzania autoryzowaną stacją dealerską. Od ponad 12 lat inspirujemy właścicieli, menedżerów i szefów poszczególnych działów dealerstw samochodów.