Aktualności

Inchcape Motor także w Wielkopolsce

Po Warszawie i Wrocławiu przyszedł czas na podpoznański Swadzim. Dealer Inchcape Motor Poland uruchomił tam w pierwszej połowie czerwca nowy salon BMW, BMW Motorrad oraz MINI. Obiekt może imponować wielkością – ma trzy kondygnacje o łącznej powierzchni blisko 7 tys. m2. Nowe auta ulokowane są na parterze. Ekspozycja BMW obejmuje 16 samochodów (w tym auta […]

Po Warszawie i Wrocławiu przyszedł czas na podpoznański Swadzim. Dealer Inchcape Motor Poland uruchomił tam w pierwszej połowie czerwca nowy salon BMW, BMW Motorrad oraz MINI.

Obiekt może imponować wielkością – ma trzy kondygnacje o łącznej powierzchni blisko 7 tys. m2. Nowe auta ulokowane są na parterze. Ekspozycja BMW obejmuje 16 samochodów (w tym auta z linii modelowych BMWi, BMW M, BMW individual), zaś MINI – 6 aut. Ale to nie wszystkie samochody, które czekają na klientów podpoznańskiej lokalizacji. Na pierwszym piętrze salonu znajduje się ekspozycja około 30 używanych BMW.

W obiekcie mieści się również 6 stanowisk do przyjmowania klientów serwisu mechanicznego oraz 3 stanowiska dla doradców działu likwidacji szkód, a także pomieszczenie przeznaczone do obsługi klientów BMW Motorrad. W samej hali serwisowej znajduje się 15 podnośników, 3 stanowiska recepcji bezpośredniej oraz 3 dodatkowe do diagnostyki. W bliskim sąsiedztwie salonu, na działce o powierzchni 10 tys. m2, dealer kończy budowę obiektu przeznaczonego na blacharnię-lakiernię, która ma być uruchomiona jeszcze w lipcu, oraz stację kontroli pojazdów. Inchcape Motor Poland sprzedał w ubiegłym roku 2209 nowych aut, osiągając ponad 25-proc. wzrost sprzedaży. Poznański salon daje dealerowi dużą szansę na istotne zwiększenie sprzedażowego wolumenu i w tym roku.

Skontaktuj się z autorem
Redakcja
REKLAMA
Zobacz również
Aktualności
Grupa PTH importerem kolejnej chińskiej marki. „Wskrzeszenie dawnego segmentu”
Redakcja
27/3/2024
Aktualności
Podzielić się sukcesem
Redakcja
27/3/2024
Aktualności
Zmiany w kierownictwie BMW Group Polska
Redakcja
27/3/2024
Miesięcznik Dealer
Jedyne na rynku pismo poświęcone w 100 proc. tematyce zarządzania autoryzowaną stacją dealerską. Od ponad 12 lat inspirujemy właścicieli, menedżerów i szefów poszczególnych działów dealerstw samochodów.