Grupa Wróbel otworzyła w marcu trzeci salon Mazdy – tym razem w Długołęce koło Wrocławia. Budowa rozpoczęła się w maju 2017 r. Na 1,6 hektarowej działce powstał obiekt o powierzchni ponad 2200 m2.
Oprócz salonu sprzedaży w kompleksie przewidziano zadaszoną ekspozycję samochodów używanych, a także serwis z 17 stanowiskami i dwustanowiskową myjnią. Dotychczas Grupa Wróbel posiadała salony Mazdy w Lubinie i Opolu. Opolski oddział przeszedł niedawno modernizację. Obiekt został powiększony o dodatkowy serwis z 8 stanowiskami oraz część blacharsko–lakierniczą, a także myjnię i zaplecze techniczne. Wywodząca się z Wrocławia Grupa Wróbel – od początku związana z marką Mercedes-Benz – współpracuje z Mazdą od 2010 r. W grudniu zeszłego roku właściciele Grupy Wróbel powołali oddzielną spółkę – WTM Wróbel – dedykowaną wyłącznie Maździe. Prezesem WTM Wróbel został Tomasz Stępień, związany z wrocławskim dealerem od 2004 r. W 2017 r. cała Grupa Wróbel sprzedała łącznie blisko 2,7 tys. nowych samochodów, w tym 478 Mazd.