Aktualności

Elastyczna oferta – optymalny zysk

Dealerzy wprowadzający do oferty usługi auto detailingu różnie podchodzą do tematu – jedni decydują się na rozszerzenie portfolio w podstawowym zakresie, inni zaś budują profesjonalne studia, które pozwalają na sprzedaż usług premium. Japońska firma Soft99, produkująca najwyższej jakości kosmetyki samochodowe, wychodzi z ofertą dopasowaną do potrzeb wszystkich, proponując dealerom trzy warianty współpracy.

Pakiety Essential, Advanced i Premium to rozwiązanie biznesowe dla każdej klasy samochodu, budżetu i punktu. – Niezależnie od sytuacji proces jest przewidywalny i policzalny, bo jesteśmy w stanie określić strukturę kosztową, a co ważniejsze również przychodową – podkreśla Jędrzej Zwolankowski z działu handlowego firmy Nowy Samochód SA, wyłącznego dystrybutora Soft99 na rynku europejskim. – Próg wejścia jest bardzo niski, kształtuje się na poziomie 100 PLN w pakiecie Essential i 500 PLN w pakiecie Advanced. To dla dealerów realne źródło przychodu przy niewielkiej inwestycji – dodaje.

W podstawowym pakiecie Essential oferowane są atrakcyjne cenowo produkty marki Soft99. Sprawdzone i doceniane technologie do zabezpieczenia powierzchni lakierowanych (m.in. Fusso), czy Glaco – do szyb, stanowią świetną alternatywę dla profesjonalnych powłok ochronnych, ale jednocześnie ich aplikacja jest znacznie mniej wymagająca. Wybierając tę opcję, dealer może znacznie poszerzyć swoje portfolio usług, korzystając z własnej infrastruktury i pracowników. Pakiet Essential to zatem ograniczone ryzyko i niska kapitałochłonność, a jednocześnie szansa na zadowalający zysk dzięki efektowi skali.

Drugi z pakietów, Advanced, związany jest z linią produktów QJUTSU, czyli powłok kwarcowych z kategorii premium, które pomimo wysokiej jakości pozostają bardzo proste w użyciu – można je skutecznie aplikować po podstawowym szkoleniu, bez specjalnego sprzętu i wymagającej infrastruktury. A to w prosty sposób przekłada się na optymalizację procesów, wydajność zespołu i potencjalnie wyższe zyski dealera.

Z kolei pakiet Premium to gotowy model biznesowy, oparty na ponad 100 ekskluzywnych produktach submarki Soft99 – G’ZOX. Stanowi ofertę dla klientów „high end” – wymagających, ale gotowych do zapłacenia odpowiedniej ceny za usługę. Do wprowadzenia tego pakietu potrzebna jest odpowiednia infrastruktura, zgodna z wytycznymi marki oraz szkolenie pracowników i pełna certyfikacja.

Funkcjonująca na rynku od prawie 70 lat firma Soft99 to gwarancja najwyższej japońskiej jakości. W  Polsce oferuje ok. 130 różnych produktów, które można dopasować do potrzeb każdego dealerskiego biznesu.

Więcej informacji na soft99.pl

REKLAMA
Zobacz również
Aktualności
Grupa Pietrzak poszerza ofertę o luksusowe jachty
Redakcja
26/4/2024
Aktualności
Wynajem długoterminowy ze wzrostem w I kw.
Redakcja
25/4/2024
Aktualności
Nowy format Renault
Redakcja
24/4/2024
Miesięcznik Dealer
Jedyne na rynku pismo poświęcone w 100 proc. tematyce zarządzania autoryzowaną stacją dealerską. Od ponad 12 lat inspirujemy właścicieli, menedżerów i szefów poszczególnych działów dealerstw samochodów.