Dwupiętrowy budynek o łącznej powierzchni ponad 2 tys. m2 powstał w północnej części miasta. Klienci placówki mogą skorzystać z szerokiej oferty nowych i używanych samochodów obu marek oraz serwisu wyposażonego w pięć stanowisk obsługi. Nowy obiekt zrealizowano według standardu Retail.Next, który charakteryzuje się „domową” aranżacją wnętrza i butikową atmosferą. Salon podzielono na specjalne strefy ekspozycyjne, a klienci mogą skorzystać m.in. ze strefy multimedialnej wyposażonej w konfiguratory modeli BMW i MINI.
Stacja w Zielonej Górze wpisuje się w realizowaną ostatnimi czasy strategię importera, nastawioną na zwiększenie dostępności produktu i stworzenie silnej markowej sieci (większość dealerów BMW dysponuje przynajmniej dwiema lokalizacjami). – Zielona Góra jest istotnym punktem na mapie Polski nie tylko ze względu na jej wielkość czy centralne położenie na zachodzie kraju. Ogromnie ważne jest jej znaczenie dla rozwoju całego regionu, zwłaszcza w obszarze zrównoważonego transportu. (…) Zależy nam na tym, aby każdy mieszkaniec dużego miasta, jakim z pewnością jest Zielona Góra, miał dostęp do samochodów premium i naszego wsparcia – powiedział Christian Haririan, Dyrektor Generalny BMW Group Polska.
Warto podkreślić, że punkt przy Trasie Północnej jest wyposażony w nowoczesne, oszczędne systemy ogrzewania oraz panele fotowoltaiczne. Na terenie stacji do dyspozycji klientów znajduje się sześć punktów ładowania aut elektrycznych.
Obiekt w Zielonej Górze to piąty z kolei salon w portfolio Grupy Sikora. Ostatnie lata to zresztą okres wzmożonej aktywności dealera – pod koniec 2020 r. Grupa przejęła obiekt w Lubinie związany wcześniej z firmą Dex-Premium. Z kolei już w styczniu 2021 r. dealer otworzył pierwszy w Europie Środkowo-Wschodniej punkt BMW M i M Motorsport.
Fot. BMW Group PressClub Polska