Na potrzeby tego brandu dealer zaadaptował przestrzeń w istniejącym już obiekcie przy ul. Jasnogórskiej 105, czyli w lokalizacji, w której firma prowadzi dealerstwo Mitsubishi. Samochody Opla prezentowane są na parterze – powierzchnia licząca 200 m2 (wraz ze strefą działu handlowego) umożliwia ekspozycję 6 pojazdów. – Z kolei na pierwszym piętrze aranżujemy część biurową przeznaczoną m.in. dla wybranych działów obsługi klienta, związanych z finansowaniem, ubezpieczeniami oraz sprzedażą flotową. Na tej kondygnacji stworzymy także dużą, widokową poczekalnię dla klientów z miejscem do pracy, czytelnią oraz kącikiem kawowym – mówi Damian Wanat, specjalista ds. marketingu w firmie Auto Krak.
W serwisie wydzielono łącznie 11 stanowisk dla samochodów osobowych i dostawczych – to m.in. stanowiska diagnostyczne, doposażenia, ustawiania geometrii kół oraz recepcja przejazdowa. – Klientów serwisu przybywa z tygodnia na tydzień, podobnie jest z klientami salonu, poszukującymi samochodu do zakupu – dodaje przedstawiciel dealera.
Oprócz salonów wspomnianych marek Auto Krak prowadzi również działalność przy ul. Radzikowskiego 160 – tutaj funkcjonuje stacja Fiata, z którym firma związana jest od 1997 r., (to właśnie wtedy rozpoczęła się jej dealerska droga biznesowa) i przy ul. Katowickiej 2, gdzie znajduje się jej serwis blacharsko-lakierniczy.