Drugi salon brandu z czterema pierścieniami grupa uruchomiła w al. Aleksandra Brücknera 38, co oznacza, że z marką Audi obecna jest po dwóch przeciwległych stronach miasta.
![](https://api.miesiecznikdealer.pl/wp-content/uploads/2020/02/Audi_Wrocław-2_m-1024x634.jpg)
Budynek został postawiony od podstaw, powstał w koncepcji Audi Terminal, która charakteryzuje się fasadą wykonaną z aluminium, a we wnętrzu przestrzenią ekspozycyjną stanowiącą metaforę toru wyścigowego.
![](https://api.miesiecznikdealer.pl/wp-content/uploads/2020/02/Audi_Wrocław-3-1024x768.jpg)
![](https://api.miesiecznikdealer.pl/wp-content/uploads/2020/02/Audi_Wrocław-4-1024x768.jpg)
Budowa dealerstwa trwała 12 miesięcy. Obiekt składa się z trzech kondygnacji: podziemia (magazyn części i samochodów), parteru oraz piętra, których całkowita powierzchnia użytkowa wynosi 4 330 m2. Salonowa przestrzeń mieści na ekspozycji 14 samochodów, tyle samo podnośników znajduje się w hali serwisowej.
![](https://api.miesiecznikdealer.pl/wp-content/uploads/2020/02/Audi_Wrocław_serwis-1024x629.jpg)
– Co istotne dla miłośników sportowych wersji aut, w salonie mamy wydzieloną indywidualną strefę Audi Sport, w której prezentujemy takie modele jak Audi TT RS czy Audi RS3. Oprócz samochodów nowych, oferujemy w nowej lokalizacji także samochody używane, które sprzedajemy w ramach programu Audi Select Plus – mówi Justyna Ratajewska z działu marketingu dealera. Nowy salon Auto Group Polska działa od 3 lutego.