O tym, że spora część rynku posiada dziś mniej liczny park serwisowy niż 3–4 lata temu, piszemy nie od dziś. O tym, że prawdziwe wyzwania (elektromobilność, ceny, unijne zakazy) dopiero przed ASO – również. Ale liczbę rbh da się zwiększać nawet przy malejącej sprzedaży. Temu, jak to robić i w jaki sposób podnosić rentowność zleceń w warsztacie, poświęcamy nasz wakacyjny temat miesiąca.
O swoim spojrzeniu na zdrową posprzedaż opowiadają też w wywiadzie Tomasz Stępień i Wojciech Ławrynowicz z firmy WTM Wróbel. Dealer Mazdy z Długołęki zdradza też, jak budował swój car park, startując w aglomeracji wrocławskiej w zasadzie od zera.
Będzie też sporo – a jakże – o autach elektrycznych. Na świecie (w tym roku salony może opuścić nawet 14 mln „elektryków” i plug-inów), ale także w Polsce (interesujące rezultaty przynosi m.in. nasz najnowszy „Barometr”, jeszcze ciekawsze jest spojrzenie na sprzedaż samochodów na prąd grupy Auto Idea, która ewidentnie chce podjąć rękawicę rzuconą branży).
O tym, że spora część rynku posiada dziś mniej liczny park serwisowy niż 3–4 lata temu, piszemy nie od dziś. O tym, że prawdziwe wyzwania (elektromobilność, ceny, unijne zakazy) dopiero przed ASO – również. Ale liczbę rbh da się zwiększać nawet przy malejącej sprzedaży. Temu, jak to robić i w jaki sposób podnosić rentowność zleceń w warsztacie, poświęcamy nasz wakacyjny temat miesiąca.