Kryzys dostępności i widmo zakazu sprzedaży aut spalinowych po 2035 r. tylko utwierdzają branżę w przekonaniu, że należy jeszcze mocniej postawić na segment „używek”. Pytanie tylko, czy dealerzy przejdą w końcu od słów do czynów. Pokazujemy pozytywne przykłady.

O powracających ostatnio pomysłach regeneracji aut, odrębnych serwisach, nieoczywistych kanałach pozyskiwania i ogólnie o tym, jak przygotować dealerski dział używanych na nadchodzące lata, rozmawialiśmy z dealerami i ekspertami rynku. Z kolei w wywiadzie miesiąca Witold Wcisło, prezes Inchcape Polska, który opowiada o iście „mocarstwowych” planach grupy w segmencie aut z drugiej ręki, z atakowaniem pozycji lidera rynku włącznie.

Punkt, którego nie mogło zabraknąć w numerze poświęconym „używkom”, to oczywiście nowa Lista TOP50 największych dealerów aut używanych. Poza opisem rankingu pokazujemy także biznesowe wskaźniki „pięćdziesiątki”. Główne wnioski? Sprawdźcie sami.

Ponadto w numerze:
Rynek
Klient prywatny? Nie znam
Debata
Droższe auta, droższe finansowanie. Gdzie granica?
Analiza
Nowe GVO o handlu w sieci
Sylwetka
Grupa Kamiński. Inwestowanie w kryzysie
Relacja
Powrót Forum
Dealer Dobrych Uczynków
Dealer z inicjatywą
Zajrzyj do środka

Kryzys dostępności i widmo zakazu sprzedaży aut spalinowych po 2035 r. tylko utwierdzają branżę w przekonaniu, że należy jeszcze mocniej postawić na segment „używek”. Pytanie tylko, czy dealerzy przejdą w końcu od słów do czynów. Pokazujemy pozytywne przykłady.