Model agencyjny i różnicowanie marży ze względu na źródło pozyskania klienta, zakusy central do sprzedaży bezpośredniej w internecie, nie najlepsze perspektywy dla obrotów serwisu – z perspektywy dealera nie ma lepszej odpowiedzi, by sprostać tym wyzwaniom, niż dbanie o retencję i lojalność klienta. Z jednej strony ranga sprzedaży powtórnej jest bodaj najwyższa od lat, z drugiej – praca nad nią jawi się jako wymagająca jak nigdy (rosnące migracje kupujących, falująca dostępność aut, rosnące ceny). Od czego zacząć? Co mamy pod ręką? Szukamy odpowiedzi.

Oczywiście nie sami. Pomaga nam w tym m.in. Rafał Iwanoski, współwłaściciel firmy Autogala. Dealer stworzył autorską aplikację dla klientów (CyberDealer), która pozwoliła na wzrost jakości i aktualności własnej bazy CRM.

W najnowszym numerze także szczegółowa analiza Listy TOP50 2022 (a właściwie TOP75, bo pokazujemy też klasyfikację „pretendentów”), z rekordowym wskaźnikiem konsolidacji, dość stabilną,choć ze spadkami sprzedaży, ścisłą czołówką i naprawdę ciekawymi trzema debiutami.

Ponadto w numerze:
Sieć dealerska
Pusto na mapie
Debata: Dealerski Białystok
Stabilnie, choć bez szaleństw
Rynek
Używane i online nie idzie w parze
Na poważnie o używanych
Używane „we krwi”
Dealer Dobrych Uczynków
Bo ludzie chcą pomagać
Rynek
R(ewolucja) w serwisie
Zajrzyj do środka

Model agencyjny i różnicowanie marży ze względu na źródło pozyskania klienta, zakusy central do sprzedaży bezpośredniej w internecie, nie najlepsze perspektywy dla obrotów serwisu – z perspektywy dealera nie ma lepszej odpowiedzi, by sprostać tym wyzwaniom, niż dbanie o retencję i lojalność klienta.