Polscy dealerzy doszli już do etapu, w którym, chcąc nie chcąc, muszą się dzielić zarządzaniem z młodszymi. Jak wygląda zmiana pokoleniowa w branży liczącej sobie nieco ponad 30 lat? W jaki sposób młodzi wpływają na codzienne funkcjonowanie firmy dealerskiej? Co robią lepiej, a co gorzej niż ich „nestorzy”? Głos oddajemy praktykom.
O własnym podejściu do biznesu (ale też o początkach w rodzinnej firmie) opowiada w wywiadzie miesiąca Agnieszka Luzar, menedżer sprzedaży w Auto Group Luzar, ucząca się zarządzania – jak sami podkreśla – na „żywym organizmie” oraz w Dealer Akademii.
W numerze przyglądamy się też szczegółom projektowanej na szczeblu unijnym normy Euro 7, przedstawianej do niedawna jako gwóźdź do trumny „spalinowej” motoryzacji.
Polscy dealerzy doszli już do etapu, w którym, chcąc nie chcąc, muszą się dzielić zarządzaniem z młodszymi. Jak wygląda zmiana pokoleniowa w branży liczącej sobie nieco ponad 30 lat? W jaki sposób młodzi wpływają na codzienne funkcjonowanie firmy dealerskiej? Co robią lepiej, a co gorzej niż ich „nestorzy”? Głos oddajemy praktykom.