Temat miesiąca poświęcamy dealerskim wskaźnikom finansowym – przychodom, kosztom, płynności, no i oczywiście rentowności. W teorii za branżą świetny 2021 r. Ale pozbawieni ochrony ze strony tarczy PFR, dotknięci wysokim kosztem finansowania oraz hamującym popytem dealerzy będą musieli przygotować się na to, że w kolejnych latach po rekordowej, ponad 3-proc. rentowności nie będzie już śladu.

Nowy „Dealer” to również analiza najnowszego Badania Satysfakcji Dealerów. Po 10-letniej przerwie laur zwycięzcy trafił z powrotem w ręce Volvo. O tym, w jaki sposób lider odbudował swoją pozycję, rozmawiamy z Emilem Dembińskim, szefem Volvo Car Poland.

Aby tradycji stało się zadość (pierwszy numer po Kongresie), nie może też zabraknąć wywiadu z Człowiekiem Roku miesięcznika „Dealer”. Beata Cygan-Przygońska, prezes Grupy Cygan, opowiada nam m.in. o swojej biznesowej drodze przez Polskę lat 90. Stałym elementem październikowego wydania jest wreszcie „Dodatek Kongresowy”. Oprócz podsumowania rozdań Nagród Rynku Dealerskiego, prezentujemy też zbiór wystąpień z naszej konferencji (Gawin, Wąsik, Czerwiński) oraz relację z konferencji.

Ponadto w numerze:
Debata „Dealera”
Zarobić na koszty. Trudny 2023 rok
Na poważnie o używanych
Grupa Sabaj. Chcemy wygrywać jakością
Komentarz
Autoryzacja serwisowa. Coś cennego?
Rynek
Holandia – gdzie są ci dealerzy?
Marketing
Jak zbudować markę, która zadowoli klienta?
Dealer Dobrych Uczynków
Grupa Lellek. Pomaganie weszło im w krew
Zajrzyj do środka

Temat miesiąca poświęcamy dealerskim wskaźnikom finansowym – przychodom, kosztom, płynności, no i oczywiście rentowności. W teorii za branżą świetny 2021 r. Ale pozbawieni ochrony ze strony tarczy PFR, dotknięci wysokim kosztem finansowania oraz hamującym popytem dealerzy będą musieli przygotować się na to, że w kolejnych latach po rekordowej, ponad 3-proc. rentowności nie będzie już śladu.