Tegoroczną edycję Badania Satysfakcji zdominowała Toyota – szczegółowa analiza w numerze. A o tym, w jaki sposób lider budował swoją renomę w sieci dealerskiej, rozmawiamy z Jackiem Pawlakiem, prezesem Toyoty Motor Poland.

Z kolei w wywiadzie miesiąca Bogusław Kowalski, Człowiek Roku miesięcznika „Dealer”, opowiada o swoich biznesowych wyborach (także tych historycznych), nowych inwestycjach Auto Idei i prognozach dotyczących agencyjnego modelu sprzedaży.

Ponadto w numerze:
Trwa kryzys półprzewodników
Czemu się zaczął, kiedy się skończy?
Marek Konieczny o nowym GVO/VBER
Co z tym internetem?
Wartości rezydualne w różnych segmentach
Rządzą auta środka
Rentowność w modelu agencyjnym
Na jakiej prowizji przeżyje agent?
Dealer po godiznach
Piotr Górski - pasjonat „klasyków”
Dodatek specjalny
Dodataek Kongresowy 2021
Zajrzyj do środka

Tegoroczną edycję Badania Satysfakcji zdominowała Toyota – szczegółowa analiza w numerze. A o tym, w jaki sposób lider budował swoją renomę w sieci dealerskiej, rozmawiamy z Jackiem Pawlakiem, prezesem Toyoty Motor Poland. Z kolei w wywiadzie miesiąca Bogusław Kowalski, Człowiek Roku miesięcznika „Dealer”, opowiada o swoich biznesowych wyborach (także tych historycznych), nowych inwestycjach Auto Idei […]