Nowa dekada przynosi branży kolejne wyzwania. Co konkretnie? Przede wszystkim elektryfikację i związane z nią problemy w dziale sprzedaży, ale też – a może zwłaszcza – w serwisie. Jak zwykle głos oddaliśmy tym, którzy znajdują się w tzw. oku cyklonu – czyli dealerom, zaś temat kontynuujemy w wywiadzie miesiąca z Krzysztofem Dudziakiem i Karolem Gawinem, przedstawicielami Grupy Zdunek, którzy oceniają szansę i zagrożenia związane z elektryfikacją serwisu.

Początek roku 2021 r. to także idealny moment na podsumowania. Zachęcamy do zapoznania się m.in. z pogłębioną analizą wyników Badania Satysfakcji 2020. Jak wiemy, w przypadku kilku marek doszło do małego trzęsienia ziemi. Czemu? O tym w gazecie. W numerze przeczytacie też, jak zmieniła się sieć dealerska w Polsce w ubiegłym roku. I tu czeka nas pewnie niespodzianka: było stabilnie jak nigdy dotąd.

Ponadto w numerze:
Badanie Satysfakcji Dealerów 2020
Dominacja Toyoty
Sieć dealerska 2021
Stabilny jak polskie sieci
Fotowoltaika u dealera
50 MWh darmowej energii
Lider Serwisu: Bemo Motors Warszawa
Blisko ideału
Mapa Prawna
Zmiany w Prawie o ruchu drogowym
Sylwetka Yama
Gotowi na każdy scenariusz
Zajrzyj do środka

Nowa dekada przynosi branży kolejne wyzwania. Co konkretnie? Przede wszystkim elektryfikację i związane z nią problemy w dziale sprzedaży, ale też – a może zwłaszcza – w serwisie. Jak zwykle głos oddaliśmy tym, którzy znajdują się w tzw. oku cyklonu – czyli dealerom.