Motyw przewodni tego numeru nie będzie niespodzianką – to zmiany, które dotknęły branżę w związku z koronawirusem.

Jak branża broni się przed skutkami „korona-kryzysu”? Na ten temat rozmawiamy z dealerami, prezentujemy, z jakich form państwowego wsparcia mogą skorzystać, a także sprawdzamy, co robią importerzy, by ułatwić swojej sieci utrzymanie ciągłości biznesu. O naprawdę licznych działaniach, które już podjęła firma, by przejść przez ten zły okres, opowiada zaś w wywiadzie miesiąca Michał Łuczak, prezes Grupy Wróbel.

W numerze także analiza najnowszej Listy TOP50 za 2019 rok dla aut używanych. Zestawienie pokazuje, że segment ma się nieźle, ale prawdziwe wyzwanie dopiero przed nim: w czasie obecnego kryzysu to właśnie ten dział – obok serwisu – będzie musiał przecież najmocniej zadbać o płynność firmy.

Ponadto w numerze:
Barometr Dealerski
Jakie spadki w poszczególnych segmentach firmy zanotowała branża w ostatnich tygodniach
DOBRE PRAKTYKI
Dealerzy dostosowują swój biznes do nowej rzeczywistości
WYWIAD
Rozmawiamy (nie tylko o koronawirusie) z Adamem Męcińskim, szefem polskiego oddziału Mitsubishi
DEALER DOBRYCH UCZYNKÓW
Moto-branża pomaga potrzebującym w walce z epidemią
SYLWETKA
Historia i rozwój śląskiej firmy Auto Centrum Kierat
Zajrzyj do środka

Motyw przewodni tego numeru nie będzie niespodzianką – to zmiany, które dotknęły branżę w związku z koronawirusem. Jak branża broni się przed skutkami „korona-kryzysu”? Na ten temat rozmawiamy z dealerami, prezentujemy, z jakich form państwowego wsparcia mogą skorzystać, a także sprawdzamy, co robią importerzy, by ułatwić swojej sieci utrzymanie ciągłości biznesu. O naprawdę licznych działaniach, […]