Motyw przewodni tego numeru nie będzie niespodzianką – to zmiany, które dotknęły branżę w związku z koronawirusem.
Jak branża broni się przed skutkami „korona-kryzysu”? Na ten temat rozmawiamy z dealerami, prezentujemy, z jakich form państwowego wsparcia mogą skorzystać, a także sprawdzamy, co robią importerzy, by ułatwić swojej sieci utrzymanie ciągłości biznesu. O naprawdę licznych działaniach, które już podjęła firma, by przejść przez ten zły okres, opowiada zaś w wywiadzie miesiąca Michał Łuczak, prezes Grupy Wróbel.
W numerze także analiza najnowszej Listy TOP50 za 2019 rok dla aut używanych. Zestawienie pokazuje, że segment ma się nieźle, ale prawdziwe wyzwanie dopiero przed nim: w czasie obecnego kryzysu to właśnie ten dział – obok serwisu – będzie musiał przecież najmocniej zadbać o płynność firmy.
Motyw przewodni tego numeru nie będzie niespodzianką – to zmiany, które dotknęły branżę w związku z koronawirusem. Jak branża broni się przed skutkami „korona-kryzysu”? Na ten temat rozmawiamy z dealerami, prezentujemy, z jakich form państwowego wsparcia mogą skorzystać, a także sprawdzamy, co robią importerzy, by ułatwić swojej sieci utrzymanie ciągłości biznesu. O naprawdę licznych działaniach, […]