Temat miesiąca: Premium bardziej dla „mas”. Co sprawia, że zainteresowanie autami z „wyższej półki” jest coraz większe? Jak przekłada się to na dealerski biznes? To tylko niektóre wątki, które razem z przedstawicielami marek premium poruszamy w artykule miesiąca. W numerze przeczytacie także wywiad z Olgą Witman i Pawłem Stefaniakiem z firmy MB Witman, która prowadzi w Gdańsku dealerstwo marki Mercedes-Benz i – pierwszy w Europie – odrębny salon brandu AMG.

Ponadto w numerze:
rynek
Profesjonalizacja sprzedaży aut używanych – jak robi to Auto Idea?
finanse
Ile wart jest dzisiaj biznes dealerski w Polsce?
marketing
Podążaj ścieżkami klienta
rynek
Blacharnia-lakiernia firmy Auto Żoliborz – skrupulatne kosztorysowanie przynosi efekty
dobre praktyki
Grupa Lis żegna plastik
sylwetka
Nowe otwarcie Auto Group Luzar
dealer dobrych uczynków
Dobroczynne działania firmy Stawowy, dealera Hyundaia z Bielska-Białej i Rybnika