Temat miesiąca: Dealer „na procencie” – niższe koszty, nieznany zysk. Sprzedaż bez własnego stoku, celów i bonusów – dealerzy wzięliby to w ciemno. Ale po chwili spytaliby – gdzie jest „haczyk”? Co oznaczałoby dla ASO funkcjonowanie w modelu agencyjnym?

Ponadto w numerze:
wywiad miesiąca
O plusach i minusach przejścia z modelu dealerskiego na agencyjny – rozmawiamy z Michałem Mazurem, dyrektorem generalnym firmy Germaz, dealerstwa Forda, Mitsubishi i Suzuki
rynek
Rynek na dopingu: Jaki będzie finał?
rynek
Sportowe sub-brandy: dobry biznes?
ranking lider serwisu 2018
Pozycję lidera w konkursie na najlepszy serwis blacharsko-lakierniczy utrzymał zeszłoroczny triumfator – firma Bemo Motors
mapa prawna
Gdy gwarancja nie działa...
sylwetka
Nawrot: Cały czas do przodu
dealer dobrych uczynków
Innowacyjna edukacja firmy Opel Jastrzębski