Wydarzenia

Volvo – zarządzane i reklamowane przez kobiety


Dealerskie działy marketingu mogą pochwalić się coraz większą liczbą autorskich materiałów, w tym – sesji zdjęciowych. Tym razem przyjrzeliśmy się sesji firmy Volvo Car Płock. A jako że w wizytówce Google płockie dealerstwo przedstawia się jako „zarządzane przez kobiety”, to nie powinno dziwić, że w rolę modelki prezentującej limuzynę S90 wcieliła się specjalistka do spraw marketingu lokalnego salonu.

Wybór modelki nie był przypadkowy. Kornelia Biernat, specjalistka do spraw marketingu, to osoba, która „benzynę we krwi” ma od najmłodszych lat. To, że posiada wiedzę i kompetencje niezbędne w pracy w branży motoryzacyjnej, zawdzięcza nie tylko sobie, ale także bratu i ojcu, którzy również wybrali ścieżki kariery związane z samochodami.

Stacji dealerskich, gdzie kobiety ogrywają ważną rolę, jest coraz więcej. I bez wątpienia doskonale radzą sobie one w tej na pozór męskiej branży.

Fotograf: Andrzej Ziółek
Make Up: Iza Zalas
Z&Z Studio (zzstudio.pl)