Wydarzenia

Volkswagen Białystok specjalnie dla… rolników


Białostocki dealer – firma Sieńko i Syn – kieruje do właścicieli gospodarstw rolnych specjalną ofertę przy zakupie aut osobowych marki Volkswagen. Towarzyszy temu niecodzienna kampania promocyjna.

Województwo podlaskie, w którym dealer działa od blisko 30 lat, wyróżnia się na tle pozostałych regionów naszego kraju m.in. największym odsetkiem użytków zielonych (blisko 20 proc. powierzchni). Obszary te wykorzystywane są w szczególności do rozwoju hodowli bydła mlecznego i mięsnego. – Warto zaznaczyć, że Podlaskie posiada największą obsadę bydła w Polsce. Co za tym idzie, nasze województwo, razem z mazowieckim, zajmuje pierwsze miejsce pod względem skupu mleka. Regiony te odbierają po około 20 proc. ogólnej produkcji w kraju – mówi Paweł Zubrycki, specjalista ds. marketingu w firmie Sieńko i Syn. Właśnie z uwagi na niebagatelne znaczenie rolnictwa na Podlasiu dealer przygotował specjalną ofertę dla właścicieli gospodarstw rolnych. – Jako przedstawiciel Volkswagena na nasz region stwierdziliśmy, że należy docenić właścicieli gospodarstw rolnych, aby mogli jeszcze efektywniej rozwijać swój – bardzo przecież wymagający – biznes. Wyszliśmy więc tej grupie zawodowej naprzeciw, znacznie zwiększając korzyści finansowe, jakie może ona uzyskać przy zakupie nowego auta naszej marki. Bo przecież samochód to narzędzie równie ważne w gospodarstwie, jak każda maszyna rolnicza – wyjaśnia pracownik dealera. Jak precyzuje, rolnik, posiadający wpis do ewidencji Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, jako producent rolny otrzyma w białostockim salonie dodatkowy rabat w wysokości 5 proc.

Aby skutecznie dotrzeć do swojej grupy docelowej, firma Sieńko i Syn zaplanowała specjalną kampanię promocyjną. Działania zapoczątkowała sesja zdjęciowa, która odbyła się w rejonach malowniczego Podlasia, na jednym z gospodarstw rolnych. – Dzięki uprzejmości właściciela gospodarstwa mieliśmy szansę zaprezentować dwa modele z gamy SUV-ów, Touarega i Tiguana, w akompaniamencie przyrody i sprzętu używanego na co dzień w gospodarstwie – opowiada Paweł Zubrycki.

Efekty kampanii dealer opublikował na swoich profilach w mediach społecznościowych. Wybrał również jedną kreację do wykorzystywania w szerokiej komunikacji reklamowej, zachęcającej do sprawdzenia oferty przygotowanej przez podlaskiego dealera. – Żeby zmaksymalizować odbiór i widoczność naszej reklamy, postanowiliśmy posiłkować się magazynami tematycznymi, które co miesiąc docierają do gospodarstw rolnych, między innymi mleczarni. Całość kampanii zwieńczy udział naszego działu contact center. Skontaktuje się on z adresatami kampanii, by sprawdzić, czy dowiedzieli się o naszej ofercie i uzyskać możliwość skontaktowania się z nimi naszego handlowca, który przedstawi im ofertę czy umówi na jazdę testową – uzupełnia Zubrycki.

To nie wszystkie działania, które obejmuje kampania. Dealer czynnie uczestniczy także w okolicznościowych wydarzeniach, które gromadzą „potencjalnych zainteresowanych”. Firma brała udział m.in. w targach rolniczych w Szepietowie czy w Święcie Chleba w Ciechanowcu, gdzie przy stoisku dealera można było porozmawiać o dostępnych ofertach.

Zdjęcia: Ewa Krajewska