Wydarzenia

Serwis Haller otworzył nowy salon w Gdyni


Pod koniec 2016 roku Serwis Haller otworzył nowy salon i serwis Opla. Obiekt zlokalizowany jest w Gdyni przy ulicy Morskiej.

Generalne prace budowlane przekształciły powstałe w 2004 roku dealerstwo w większe, dedykowane jedynie niemieckiej marce przedstawicielstwo wykonane w technologii „Opel Black-Box”. W zmodernizowanym salonie Serwis Haller na stałe wyeksponowanych będzie 16 aut. Firma ma za sobą dobry rok.

– Ubiegły rok przyniósł wiele powodów do radości, zdobyliśmy ósmy raz z rzędu pozycję nr 1 w Polsce północnej w sprzedaży Opla oraz obsłużyliśmy ponad 14 500 samochodów w naszych serwisach – powiedział Józef Haller, wiceprezes Serwis Haller.

Największy wolumen (50 proc.) sprzedaży usług odnotowało gdańskie przedstawicielstwo Serwis Haller zlokalizowane przy trójmiejskiej obwodnicy. Drugie miejsce przypadło gdyńskiemu obiektowi Opla (35 proc), a kolejne oddziałowi w Elblągu (15 proc).

Miniony rok okazał się także szczęśliwy pod względem sprzedaży samochodów nowych Opel. Jak wspomniano, serwis Haller utrzymał pozycję lidera w Polsce północnej, a sam grudzień, w którym Serwis Haller dostarczył swoim Klientom 108 nowych samochodów spod znaku srebrnej błyskawicy, okazał się rekordowym miesiącem trójmiejskiego przedstawiciela niemieckiej marki. Najpopularniejszym modelem w Serwis Haller był w 2016 r. Opel Astra, którego udział w sprzedaży wyniósł 35 proc. Drugim najchętniej kupowanym modelem była miejska Corsa, której udział w sprzedaży sięgnął 16 proc. Trzecie miejsce zajął SUV Mokka z udziałem 14 proc.

W 2016 roku 64 proc. sprzedaży Serwis Haller stanowili klienci instytucjonalni, a 36 proc. wygenerowali klienci indywidualni.

 

Źródło: Serwis Haller

Ładowanie