Wydarzenia

Pop-up store Suzuki w Zamościu


Rośnie liczba pop-up store’ów na polskim rynku. Za kolejny odpowiada firma Auto Broker z Lublina, która otworzyła tego typu obiekt w centrum handlowym Galeria Twierdza w Zamościu.

Showroom Suzuki ma powierzchnię 230 m2. Tamtejszych klientów obsługują doradcy handlowi. Na miejscu eksponowane są zarówno samochody, jak i motocykle japońskiej marki. Istnieje również możliwość zakupu akcesoriów oraz umówienia i przeprowadzenia jazdy próbnej. Decyzja o otwarciu pop-up store’u to efekt chęci wyjścia naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy chcą lepiej poznać brand. Dotychczas, aby kupić auto japońskiej marki, mieszkańcy Zamościa musieli odwiedzić oddalony o blisko 90 kilometrów Lublin. W samym Zamościu działały dotąd salony czterech marek: Citroen, Dacia, Opel i Renault. W 2017 r. należało do nich dokładnie 50 proc. zamojskiego rynku, co jednak – ze względu na jego wielkość – przełożyło się na zaledwie 420 rejestracji samochodów osobowych. To o kilkadziesiąt samochodów mniej niż ubiegłoroczny wynik sprzedażowy, jaki firma Auto Broker zanotowała wyłącznie na marce Suzuki. Przypomnijmy, że Auto Broker współtworzy Grupę PTH, która w ubiegłym roku sprzedała łącznie ponad 9 tys. samochodów nowych, co dało jej 6. miejsce na najnowszej Liście TOP50.