Wydarzenia

Osobliwa promocja E-Trona


Znany z niestandardowych akcji salon Audi firmy Sieńko i Syn z Białegostoku zrealizował niedawno sesję zdjęciową prezentującą elektrycznego SUV-a – Audi E-Trona. Nie byłoby w tym nic szczególnego, gdyby nie fakt, że w rolę profesjonalnej modelki wcieliła się … asystentka ds. sprzedaży z tamtejszego salonu.

Pomysł na zrobienie profesjonalnych zdjęć z E-Tronem zrodził się w salonie Audi Sieńko i Syn spontanicznie. – Kolega z działu marketingu wyszedł z inicjatywą zrealizowania takiej sesji i zaproponował, abym to ja wzięła w niej udział. Moja odpowiedź chyba nikogo w firmie nie zdziwiła. Oczywiście się zgodziłam. Do końca dnia udało się nam załatwić profesjonalny make-up, fryzjera, całą stylizację, a przede wszystkim umówić z zaprzyjaźnioną z naszym salonem fotograf – Ewą Krajewską. Kolejny dzień pozwolił nam dopiąć sprawy organizacyjne. A następnego ranka byliśmy już w drodze na „plener” – opowiada Marta Kniżewska, asystentka ds. sprzedaży w białostockim salonie. Zdjęcia wykonano na farmie wiatrakowej w – sąsiadującym z Białymstokiem – Turczynie. Wspólnym mianownikiem dla auta i otoczenia była energia elektryczna i ekologia. – Taka prezentacja auta na pewno bardziej trafia do odbiorców niż czysto „produktowe” fotografie samochodów, często z niemieckimi tablicami rejestracyjnymi – zwraca uwagę Paweł Zubrycki, specjalista ds. marketingu w firmie Sieńko i Syn. A sama modelka podsumowuje: – Była to świetna przygoda. Tym bardziej, że mieliśmy do czynienia z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem. Dodaje przy tym skromnie, że ocenę końcowego efektu pozostawia odbiorcom.

Zdjęcia: Ewa Krajewska