Wydarzenia

Odświeżona sieć marki KIA


Maj był ostatnim miesiącem sprzedaży samochodów KIA dla trzech dealerów koreańskiej marki. Dwie firmy – Malibu Auto Centrum i KIA Krzewscy – funkcjonowały na rynku warszawskim.

Dealerzy zachowają status autoryzowanego serwisu KIA. Trzeci ze wspomnianych podmiotów to Auto Salon Soley z Radlina k/ Wodzisławia Śląskiego. Dealer zakończył współpracę z koreańską marką zarówno na polu sprzedaży, jak i serwisu. Jak mówi Krzysztof Bielski, odpowiedzialny za rozwój sieci w marce KIA, zmiany mają „charakter kosmetyczny” i były spowodowane chęcią delikatnego odświeżenia sieci.

Świeżość w koreańskiej marce z pewnością przyniosło także uruchomienie pierwszego w Polsce salonu wybudowanego i wyposażonego zgodnie z nowym standardem KIA – Red Cube. Mowa o warszawskim dealerstwie Eforia, należącym do Grupy PGD. Koncepcja Red Cube zakłada m.in. szerokie wykorzystanie łuków oraz czerwieni – dwóch elementów, z których składa się logo KIA. Łuki widać zarówno w elewacji salonu (boczne przeszkolenia), jak i w jego wnętrzu (kształt podłogi).

  

Ładowanie