Inchcape rozwija sprzedaż w sieci


Firma Inchcape Motor Polska, oprócz salonów samochodowych w Warszawie, Poznaniu i Wrocławiu, a także nowo otwartego showroomu w warszawskiej galerii handlowej, prowadzi też trzy sklepy internetowe dedykowane markom BMW i MINI oraz Motorrad.

Na portalach bmw-shop.pl oraz mini-shop.pl można kupić rozmaite akcesoria, ubrania, kosmetyki samochodowe, modele i zabawki dziecięce, a także rowery elektryczne. Butiki oferują pełną gamę produktów dostępnych na rynku, a klienci często mogą nabyć je w niższych cenach, ponieważ Inchcape co jakiś czas przygotowuje oferty specjalne na wybrane produkty, na przykład z okazji świąt czy rozpoczęcia nowego sezonu. Jak zaznacza Łukasz Goździor, marketing country manager firmy, dużym zainteresowaniem cieszą się akcesoria do pojazdów i kolekcje lifestylowe, które nabywane są nie tylko przez użytkowników marek BMW i MINI. Trzeci z portali – level4.inchcape.pl – to sklep z częściami zamiennymi do samochodów i motocykli BMW oraz MINI. – To portal przeznaczony przede wszystkim dla warsztatów samochodowych, czyli klientów czwartego poziomu, które kupują oryginalne części. Widzimy, że tego rodzaju klienci zaczynają coraz bardziej przenosić się do internetu. Dlatego mocno rozwijamy ten portal. Bardzo ważne jest dla nas to, żeby pokazywać, dlaczego oryginalne części, m.in. za sprawą dłużej żywotności i gwarancji, są zdecydowanie lepsze od innych substytutów – mówi Goździor. Dealer prowadzi internetowe sklepy już kilka lat, jednak zasadnicze zmiany na portalach zaszły pod koniec ubiegłego roku, a sklep z częściami jest cały czas ulepszany.