Wydarzenia

Inchcape z pop-up storem


Liczba obiektów typu pop-up store rośnie. W lutym, w warszawskiej galerii handlowej Blue City, uruchomiła taki punkt firma Inchcape Motor Polska, dealer marek BMW i MINI.

BMW Inchcape Motor Pop Up Store

„Koncept przeniesienia salonu samochodowego do galerii handlowej to sposób firmy na wyjście naprzeciw potrzebom klientów” – tłumaczył Marcin Słomkowski, prezes zarządu Inchcape Motor Polska. Showroom podzielony jest na cztery strefy: samochody nowe i używane BMW oraz MINI, strefa motocykli oraz sprzedaży akcesoriów. Klienci mogą obejrzeć na miejscu ponad 20 pojazdów, uzyskać informacje od specjalistów oraz umówić się na jazdy testowe. Inchcape Motor Poland posiada w Polsce 3 obiekty dealerskie: w Warszawie, Wrocławiu i, od czerwca 2017 r., w podpoznańskim Swadzimiu.

BMW Inchcape Motor Pop Up Store

Pop-up store’y to popularny format sprzedaży samochodów w Europie Zachodniej, który zyskuje uznanie również wśród polskich dealerów. Pierwszą firmą, która wcieliła w życie ten koncept dystrybucji aut, była spółka Inter-Car II, który od kwietnia 2015 r. prowadzi stały punkt w opolskiej galerii Solaris Center. Pop-up store w stołecznej galerii Arkadia prowadzi również warszawski dealer Mercedesa – firma Auto-Idea. Z kolei Volvo Firma Karlik sprzedaje samochody w showroomie w Zielonej Górze.