Wydarzenia

Debiut w japońskim stylu


Klimatyczne muzeum, tematyczne warsztaty i dyskusja ekspertów – to wszystko uświetniło październikową premierę Toyoty Camry, zorganizowaną w Krakowie przez firmę ANWA.

W krakowskiej prezentacji Toyoty Camry w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha wzięło udział ponad 150 gości

Firmy dealerskie coraz częściej oprócz umiejętnego sprzedawania aut w salonie, muszą wykazywać się kreatywnością, otwartością i zaangażowaniem w przygotowywaniu różnego rodzaju imprez. Wie o tym krakowski dealer Toyoty – firma ANWA, która w październiku zorganizowała w swoim mieście oryginalną prezentację nowej Toyoty Camry. Do udziału w wydarzeniu zaproszono ponad 150 stałych oraz potencjalnych klientów firmy, którzy mogliby być zainteresowani kupieniem właśnie tego auta. Wydarzenie zorganizowano w szczególnej dla japońskiej marki lokalizacji – Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha. – Bardzo zależało nam na tym, by połączyć ducha japońskiej tradycji z nowoczesnymi technologiami Toyoty Camry. Spotkanie składało się z trzech części. Pierwsza obejmowała warsztaty japońskie, podczas których nasi goście mieli możliwość spróbowania prawdziwej zielonej herbaty, przyjrzenia się sztuce tworzenia origami czy kaligrafowania. Goście mogli też przymierzyć prawdziwe kimono, co cieszyło się wyjątkowo dużym zainteresowaniem – mówi Aneta Dziedzina, specjalista ds. marketingu i reklamy firmy ANWA.

ANWA wprowadziła gości w klimat Japonii. Nie zabrakło oryginalnych strojów kimono, sztuki origami, a także okolicznościowych zdjęć z prezesem

Kiedy goście poczuli już klimat Japonii i Dalekiego Wschodu, dealer zaprosił ich do udziału w specjalnym panelu dyskusyjnym, zorganizowanym wspólnie z Radiem Kraków. Do rozmowy zaproszono prof. Marka Brzeżańskiego z Instytutu Pojazdów Samochodowych i Silników Spalinowych Politechniki Krakowskiej, prof. Marka Liskiewicza z Wydziału Form Przemysłowych krakowskiej ASP oraz Adriana Tyrałę z firmy ANWA. – Profesor Liskiewicz, który odpowiada za projektowanie wielu europejskich marek, wniósł w naszą dyskusję wartość merytoryczną, dotyczącą estetyki aut, ich ergonomii i użyteczności. Z kolei prof. Brzeżański jest ekspertem w zakresie aut hybrydowych, do których należy między innymi Toyota Camry. Uczestnicy dyskusji podzielili się z nami swoją fachową wiedzą na temat motoryzacji, sprawiając, że spotkanie miało mocno ekspercki charakter – mówi przedstawicielka firmy ANWA.

Jedną z atrakcji wydarzenia była dyskusja na tematy związane z motoryzacją, w której uczestniczyli specjaliści z krakowskiej ASP i Politechniki Krakowskiej

Trzecią częścią eventu, a zarazem punktem kulminacyjnym była premiera nowego modelu Camry, którą poprzedził pokaz laserów i świateł. – Zwykle na tego rodzaju imprezach atmosfera napięcia z czasem słabnie, ale nie tym razem. Nowa Toyota zrobiła na obecnych tak duże wrażenie, że przez długi czas nikt nie interesował się zastawionymi japońskimi specjałami stołami. Wszyscy chcieli wsiąść do auta i dokładnie je obejrzeć, osobiście dotknąć i poczuć niebanalny klimat tego samochodu. Jedynym mankamentem dla gości był brak możliwości przetestowania auta już… w muzeum – mówi Aneta Dziedzina.

Obecnie firma zbiera zamówienia przedsprzedażowe na nowy model. Nowa Toyota Camry ma się pojawić w sprzedaży w pierwszej połowie przyszłego roku.