Wydarzenia

Dealerzy Volvo dla kobiet


W marcu, jak co roku, dealerzy marki Volvo – Firma Karlik oraz Volvo Car Płock – zorganizowali wydarzenia z okazji Dnia Kobiet.

Firma Karlik, poznański dealer Volvo, zorganizowała Dzień Kobiet Volvo pod hasłem „lagom”, czyli skandynawskiej filozofii umiaru i życia w harmonii. Gospodynią wydarzenia była właścicielka firmy Joanna Karlik-Knocińska. W rozmowie z aktorką Grażyną Wolszczak, która jest ambasadorką Volvo Firma Karlik, poszukiwała recepty na szczęśliwe życie. Na scenie pojawiła się także dziennikarka i prezenterka Paulina Smaszcz-Kurzajewska, która wspólnie z uczestniczkami wydarzenia odpowiadała na pytanie: „jak żyć i pracować, żeby nie zwariować?”.

W trakcie wydarzenia panie mogły skorzystać ze strefy przyjemności. Obejmowała ona m.in. specjalnie na tę okazję przygotowane menu w stylu skandynawskim, możliwość konsultacji w zakresie pielęgnacji włosów czy porady dotyczące gimnastyki twarzy. Organizatorzy zaprezentowali także swój nowy projekt – torby wykonane ze zużytych banerów reklamowych oraz pasów bezpieczeństwa. Unikatowe „banerki” wraz z biżuterią pARTs, wykonaną ze zużytych części samochodów Volvo, uzupełniały strefę przyjemności. W 9. edycji Dnia Kobiet Volvo w poznańskim salonie wzięło udział ponad 200 osób, a wydarzeniu towarzyszyła ekspozycja Volvo V60 Cross Country oraz Volvo XC40.

Równie hucznie i z podobną frekwencją święto kobiet obchodził dealer szwedzkiej marki z Mazowsza – firma Volvo Car Płock. – To już druga edycja organizowanego przez nas Dnia Kobiet. Przyglądając się rynkowi motoryzacyjnemu w Polsce, a przede wszystkim w Płocku, zauważyłam, że liczba wydarzeń motoryzacyjnych skierowanych do kobiet jest znikoma. Razem z moim zespołem postanowiliśmy to zmienić – mówi Agnieszka Wójcik, dyrektor zarządzająca płockiego dealerstwa. Gościem specjalnym Dnia Kobiet w Płocku była Dominika Grodowska, ekspert ds. etykiety oraz wizerunku biznesowego, która wygłosiła wykład na temat dress codu. O oprawę muzyczną zadbała – podobnie jak przed rokiem – młoda i bardzo utalentowana artystka – Joanna Kaczmarkiewicz. Zgromadzeni goście mogli wysłuchać także porad na temat zdrowego trybu życia, aktywności fizycznej i odżywiania. Całe wydarzenie poprowadził Michał Milewski, który dodatkowo zaprezentował pokaz rumby, a także zdradził kilka tajników zawodu sommeliera.

Ciekawą niespodziankę dla uczestniczek płockiego eventu przygotowali szef serwisu Volvo Car Płock Adrian Prószyński i jego zastępca Rafał Umiejewski. – Postanowiliśmy pokazać naszym klientkom pracę ASO od kuchni. Hasłem przewodnim był „Serwis na szpilkach”. Panie mogły zgłębić tajniki związane z obsługą techniczną pojazdów, które mogą się przydać w codziennym życiu kierowcy – jak chociażby rozróżnienie paska rozrządu od osprzętu czy opon zimowych od letnich – przekonuje Agnieszka Wójcik. Także w Płocku pokazano premierowo najnowszy model szwedzkiego producenta, czyli wspomniane Volvo V60 Cross Country.