„Takie wyniki są możliwe dzięki temu, że Volvo dba o swoich Dealerów, o ich poziom rentowności, a nasza sieć sprzedaży jest dobrze przemyślana i poukładana. W zeszłym roku, gdy cały rynek aut osobowych skurczył się o ponad 20 proc., my utrzymaliśmy poziom sprzedaży z okresu przed pandemią. Ten fakt wpływa na poczucie bezpieczeństwa naszych partnerów biznesowych. Ogłoszenie wyników badań jest też dobrą okazją, by podziękować naszym dealerom za ich ciężką pracę. Dziękujemy i wspólnie życzmy sobie jeszcze lepszych wyników za rok” – powiedział Emil Dembiński, prezes Volvo Car Poland.
Aktualności
Volvo dziękuje swoim dealerom
Volvo Car Poland od lat zajmuje czołowe miejsca w Badaniu Satysfakcji Dealerów. Podobnie jest w tym roku. Nasza marka znalazła się na 3. miejscu w Polsce w klasyfikacji generalnej dotyczącej aut osobowych.