Aktualności

Twardoch ambasadorem salonu Alpine Katowice Grupy Pietrzak

Pisarz Szczepan Twardoch został partnerem Alpine Center Katowice, dealera marki sportowej Alpine wchodzącej w skład Grupy Pietrzak – podała katowicka firma.

Szczepan Twardoch będzie miał do swojej dyspozycji Alpine A110S o mocy 292 km z kolekcji Alpine Atelier w limitowanym kolorze nadwozia – niebieski azur. Jak pisze dealer, to jeden z ośmiu kolorów, w jakich Alpine A110 była produkowana w latach 70., kiedy auta tej marki święciły największe tryumfy w rajdach samochodowych.

Mateusz Widuch, marketing manager Alpine Katowice, podkreśla, że we współpracy z Twardochem, który określa siebie mianem miłośnika samochodów, nie ma niczego wymuszonego. „Ani jedna, ani druga strona tego kontraktu nie musi niczego udawać, naginać rzeczywistości ani zastanawiać się nad każdym słowem. To wszystko przychodzi naturalnie, bo jest wynikiem wspólnych wartości. Historia Alpine dowodzi, że prawdziwa pasja i miłość do motoryzacji są gwarancją sukcesu nawet po latach nieistnienia. Teraz naszym autem będzie jeździł nieszablonowy pisarz, utalentowany, bezkompromisowy i odważny człowiek” – twierdzi Widuch.

Alpine Katowice to jedyny w Europie Środkowo-Wschodniej autoryzowany salon sprzedaży sportowych samochodów francuskiej marki Alpine. Obiekt należy do Grupy Pietrzak – rodzinnej, śląskiej firmy, która, podobnie jak Ślązak Szczepan Twardoch, stawia na lokalny patriotyzm.

Przypomnijmy, że to już nie pierwszy tego typu romans pisarza z motoryzacją. Już w 2015 r. autor „Morfiny” został na trzy lata ambasadorem marki Mercedes-Benz. Wówczas, obok głosów poparcia, pod adresem twórcy pojawiły się także krytyczne opinie. Paweł Dunin-Wąsowicz, publicysta i krytyk literacki, redaktor naczelny miesięcznika „Lampa” oraz założyciel wydawnictwa Lampa i Iskra Boża, stwierdził na fanpage’u Twardocha, że nie może już poważne traktować go jako pisarza. W obronie autora „Pokory” stanął m.in. Jakub Żulczyk (którego, notabene, odkrył zresztą Dunin-Wąsowicz), pisząc: „Zrobiłeś mnóstwo dobrego dla społecznego postrzegania ludzi pióra, tak aby w końcu ich szanowano”. Zdaniem Żulczyka Twardoch zaprzecza bowiem stereotypowi literata, któremu można zapłacić marne pieniądze za jego pracę, i to w dodatku po terminie.

Skontaktuj się z autorem
Redakcja
Linkedin
REKLAMA
Zobacz również
Aktualności
Nowy format Renault
Redakcja
24/4/2024
Aktualności
Rynek „elektryków” – mniej Europy, więcej Chin
Redakcja
23/4/2024
Aktualności
Toyota ze wzrostem w I kw.
Redakcja
19/4/2024
Miesięcznik Dealer
Jedyne na rynku pismo poświęcone w 100 proc. tematyce zarządzania autoryzowaną stacją dealerską. Od ponad 12 lat inspirujemy właścicieli, menedżerów i szefów poszczególnych działów dealerstw samochodów.