Zdaniem prezesa BMW tradycyjne ekrany odejdą w zapomnienie, gdyż najprawdopodobniej będą zakazywały ich przepisy. Oliver Zipse ocenił, że główną przyczyną wypadków są właśnie wspomniane urządzenia, które rozpraszają uwagę kierowców, a nie nadmierna prędkość. W ciągu kolejnych 10 lat przepisy miałyby więc zakazać montowania ekranów w autach. Ich miejsce zajęłyby wyświetlacze przezierne (head-up), które pokazują informacje potrzebne kierowcy (prędkość, nawigacja itp.) bezpośrednio na szybie czołowej samochodu (na linii wzroku kierującego).
Co ważne, BMW zaprezentowało na targach CES 2023 – w ramach platformy Neue Klasse – koncepcyjny model Dee, który imponuje rozwiązaniami technologicznymi, poczynając od wyświetlacza przeziernego na szybie samochodu, po rozbudowaną możliwość zmiany barwy auta za pomocą aplikacji (gama obejmuje 32 kolory). W wypadku pierwszego rozwiązania to kierowca będzie decydował o liczbie treści wyświetlających się na przedniej szybie (całkowite przeniesienie się do „wirtualnej rzeczywistości” będzie możliwe wyłącznie podczas postoju). Modele z gamy Neue Klasse zadebiutują już w 2025 r.