RTS to spółka z niemal 30-letnim stażem współpracy z różnymi markami. Obecnie, oprócz Nissana, w jej portfolio znajdują się także marki Renault i Dacia.
Nowy salon w Elblągu został zbudowany zgodnie z najnowszymi standardami importera i wymogami architektonicznymi, a także – jako pierwszy obiekt w Polsce i ósmy w Europie – z wykorzystaniem nowego logo Nissana.
Obecnie dla trzech marek firmy RTS do dyspozycji jest ponad 1300 m2 salonu sprzedaży. Hala serwisowa, która została poddana gruntownej modernizacji, na powierzchni prawie 1000 m2 dysponuje dwustanowiskową recepcją interaktywną, 12 stanowiskami naprawczymi dla samochodów osobowych i dostawczych (w tym jedenastoma z podnośnikami), dwoma stanowiskami diagnostycznymi, nowoczesnym stanowiskiem do badania geometrii oraz dwustanowiskową myjnią.
Budowa nowego pawilonu oraz modernizacja istniejącej części trwała dziesięć miesięcy. W nowym budynku zastosowano szereg innowacyjnych rozwiązań, takich jak: instalację fotowoltaiczną, system solarnego podgrzewania wody użytkowej, system grzania i chłodzenia powietrza w hali serwisowej, oświetlenie w technologii LED. Do budowy użyto materiałów o wysokich parametrach izolacyjnych.
Zdjęcia: Nissan