Inicjatywa producenta jest skierowana zarówno do osób prywatnych, jak i do sektora małych-średnich przedsiębiorstw. Programem są objęte hybrydowe i elektryczne modele koreańskiej marki, czyli Ceed Combi, Xceed i Niro w wersji plug-in oraz dwa „elektryki” – e-Soul i e-Niro. Warunek skorzystania z oferowanych rabatów jest jeden – klient musi przedstawić zaświadczenie o posiadaniu zainstalowanych paneli słonecznych lub pokazać rachunek, który potwierdzi korzystanie z usług fotowoltaicznych.
Na jakie benefity może liczyć uczestnik akcji? Oprócz wspomnianego rabatu w wysokości do 14 tys. złotych Kia oferuje również promocyjne finansowanie auta – kredyt 50/50 z RRSO na poziomie 0 proc. oraz leasing 100,01 proc.
W trzecim kwartale 2020 r. Kia odnotowała najlepszą sprzedaż w Europie w historii marki. 132 tys. zarejestrowanych modeli oznacza wzrost względem poprzedniego roku o 10 proc. Od początku 2020 r. udział Kii w europejskim rynku wzrósł o 3,6 pkt. proc. Marka zanotowała również progres w Polsce. Dobre wyniki producenta to do pewnego stopnia wynik systematycznej elektryfikacji oferty – prawie 30 proc. nowych samochodów Kii sprzedawanych na kontynencie jest wyposażona w układ elektryczny. W tym segmencie koncern odnotował również najwyższe wzrosty – w 2020 r. rejestracja „elektryków” zwiększyła się o 155 proc., a hybryd plug-in o 75 proc.
Zdjęcia: Press Kia