Jak zapewnia dealer, showroom nie jest wyłącznie salonem samochodowym, ale także – i przede wszystkim – wyjątkową przestrzenią, która łączy światy motoryzacji, biznesu, sztuki i mody.
Vitali Berchmueller, dyrektor regionalny Porsche Inter Auto Polska, przekonuje, że koncept, który przyjęła firma, „to odpowiedź na zmieniające się potrzeby współczesnych miłośników motoryzacji”. I, opowiadając o nowo otwartym punkcie, dodaje: „Zależało nam na tym, aby była to przestrzeń, w której każdy detal opowiada historię precyzji i designu marki Porsche (…)”.
W „Stolicy Marzycieli” jest miejsce na maksymalnie pięć aut kultowej niemieckiej marki, choć samochody to oczywiście nie wszystko. Uzupełnieniem są bowiem produkty lifestylowe sygnowane logiem brandu, m.in. zegarki oraz odzież. „Chcemy tworzyć hub biznesowy i kulturalny (…). Nasza «Stolica Marzycieli» to miejsce dla osób, które mają odwagę marzyć i realizować swoje pasje” – przybliża Jacek Mikła, dyrektor salonu Porsche Centrum Warszawa Okęcie, należącego do grupy Porsche Inter Auto, który zarządza nowym showroomem w centrum stolicy.
Firma ma nadzieję, że poprzez nowoczesny koncept zbuduje długotrwałe relacje z klientami i stworzy społeczność entuzjastów marki. Nie zabraknie więc prezentacji nowych modeli czy spotkań z ekspertami z branż motoryzacyjnej oraz lifestyle’owej.
Porsche Store to czwarty obiekt w Polsce i trzeci w stolicy sygnowany niemiecką marką, należący do Grupy Porsche Inter Auto, która zapowiedziała dalszą ekspansję. „Warszawa to dynamicznie rozwijający się rynek dla branży samochodów luksusowych i premium. Dlatego już teraz pracujemy nad kolejnym salonem na warszawskim Wawrze” – informuje Vitali Berchmueller.