Liczy się przede wszystkim kompleksowość – twierdzi Michał Zaborowski, dyrektor zarządzający Gtechniq Polska, producenta najbardziej renomowanych powłok ceramicznych na świecie. – Nasz system zakłada nie tylko zaopatrzenie dealera w produkty, ale przede wszystkim zadbanie o cały proces obsługi klienta, dzięki któremu efekt końcowy jest możliwie najlepszy – zapewnia.
Jak to wygląda w praktyce? Specjaliści z firmy Gtechniq oferują stworzenie u dealera działu auto detailingu od podstaw – począwszy od rekrutacji pracowników (Gtechniq dysponuje CV z danego regionu), poprzez szkolenia z zakresu instalacji powłok i przygotowania samochodu, dobór sprzętu oraz asortymentu, a skończywszy na uruchomieniu sprzedaży i obsługi przez własne call center (usługa na życzenie). Jeżeli dealer ma już swój dział auto detailingu, Gtechniq pomaga wdrożyć odpowiednie praktyki tak, aby proces przebiegał optymalnie i prawidłowo. Firma posiada swoje studio wzorcowe, w którym odbywają się szkolenia, ale może je przeprowadzić również na miejscu u dealera. – Chcemy być dla dealera takim „one point stop”, zapewnić mu wszystko czego potrzebuje, w ramach jednej kompleksowej usługi. Tym się wyróżniamy, bo konkurencja ogranicza się do zaopatrzenia klientów w produkty – przekonuje Zaborowski.
Część dealerów usługę auto detailingu zleca firmom zewnętrznym, co powoduje, że klient, na późniejszych etapach, odwiedza firmę zewnętrzną, a nie salon. Specjaliści z Gtechniq zachęcają, aby wprowadzać usługę do stałej oferty. Dzięki temu dealer ma nie tylko wyższe zyski, ale ma możliwość kontrolowania procesu tak, żeby użytkownik auta był w pełni zadowolony i wracał w kolejnych latach. Decydując się na rozszerzenie oferty o auto detailing, warto więc zaprosić do współpracy profesjonalistów, którzy zajmą się wszystkim od A do Z.
GTECHNIQ Polska
ul. Jeziorki 86, 02-863 Warszawa
tel: 500 800 639
email: kontakt@gtechniq.pl
www.gtechniq.pl