Aktualności

Nowy obiekt BMW Premium Arena już otwarty

Grupa Bednarek uruchomiła na początku czerwca nową stację dealerską BMW Premium Arena. Obiekt mieści się w Dobroniu, niewielkiej miejscowości w województwie łódzkim położonej między Pabianicami i Łaskiem, przy trasach S8 i S14.

Nie jest to dla dealera zupełnie nowa lokalizacja, bo od 2002 roku prowadzi tam dealerstwo Skody. Dobroński oddział Premium Arena oferuje zarówno nowe, jak i używane samochody BMW.

Podczas oficjalnego otwarcia salonu symboliczną wstęgę przecięli właściciele dealerstwa Justyna Bednarek i Tomasz Bednarek (z prawej) oraz dyrektor generalny BMW Group Polska Christian Haririan

Salonowa przestrzeń umożliwia ekspozycję trzech pojazdów. Lwią część obiektu stanowi zaś serwis – są to trzy duże hale o łącznej powierzchni ponad 2,5 tys. m2. Pierwsza została przeznaczona na serwis mechaniczny marek BMW i MINI. Znajduje się w niej sześć podnośników, specjalistyczny sprzęt diagnostyczny oraz stanowisko do pomiaru i ustawień geometrii i zawieszenia.

Pozostałe dwie hale, w których wydzielono aż 25 stanowisk, zostały zaadaptowane na potrzeby prac blacharsko-lakierniczych. Będą one prowadzone m.in. w innowacyjnej strefie do napraw nadwozi aluminiowych oraz z użyciem ekologicznych komór lakierniczych.

BMW Premium Arena Dobroń to już czwarty salon bawarskiej marki prowadzony przez Grupę Bednarek – dwa, oddalone od siebie o około 15 km, mieszczą się po dwóch stronach Łodzi (przy ul. Rokicińskiej 190 i al. Włókniarzy 48), a kolejny w Kaliszu. Oprócz BMW i wspomnianej Skody Grupa Bednarek ma w swoim portfolio autoryzacje MINI, SEAT-a, Volkswagena i marki Volkswagen Samochody Użytkowe. W ubiegłym roku grupa sprzedała łącznie ponad 2,7 tys. nowych aut, plasując się na 44. miejscu dealerskiego TOP50.

Skontaktuj się z autorem
Redakcja
Linkedin
REKLAMA
Zobacz również
Aktualności
Toyota ze wzrostem w I kw.
Redakcja
19/4/2024
Aktualności
Pierwszy spadek w 2024 r.
Redakcja
18/4/2024
Aktualności
Samochód od dealera
Redakcja
17/4/2024
Miesięcznik Dealer
Jedyne na rynku pismo poświęcone w 100 proc. tematyce zarządzania autoryzowaną stacją dealerską. Od ponad 12 lat inspirujemy właścicieli, menedżerów i szefów poszczególnych działów dealerstw samochodów.