Aktualności

Nissan zmienia logo

Japoński koncern podjął decyzję o zmianie logotypu. Jak czytamy, nowy symbol ma reprezentować „dziedzictwo marki w nowym cyfrowym świecie”.

„Smukłe, lekkie, elastyczne” – według Alfonso Albaisa, globalnego szefa działu projektowania Nissana, taka ma być właśnie wizja nowego logo. Wstępne prace nad wizualizacją zaczęły się już w 2017 r. Projektantom zależało na tym, aby emblemat sygnalizował ewolucję Nissana – zwiększony nacisk na elektromobilność oraz obecność w sieci. Delikatne kontury i kolorystyka mają sprawiać, że logo będzie się prezentować lepiej zwłaszcza w mediach cyfrowych. Pojazdy elektryczne mają otrzymać dodatkowo ekskluzywny znacznik iluminowany 20 diodami.

„Nowe logo Nissana komunikuje nasze wiodące i zakorzenione w historii marki przesłanie: „Jeżeli mocno w coś wierzysz, możesz nawet porwać się na słońce”. W firmie Nissan to silne przekonanie o potędze osiągnięć nigdy nie zostało zachwiane” – powiedział Tsutomu Matsuo, zastępca dyrektora generalnego działu zaawansowanego projektowania Nissana.

Jak to zwykle przy rebrandingu marki bywa, kosztowne „przebrendowanie” czeka też sieci dealerskie. Nowy symbol będzie również stopniowo wprowadzany we wszystkich mediach, na portalach społecznościowych oraz oczywiście na pojazdach. Pierwszym samochodem, na którym znajdzie się odświeżony logotyp, jest zaprezentowany 15 lipca Nissan Ariya, czyli w pełni elektryczny crossover marki.

Zdjęcia: Nissan news Poland

Skontaktuj się z autorem
Redakcja
REKLAMA
Zobacz również
Aktualności
Emisja ma spadać mimo kryzysu
Redakcja
14/8/2020
Aktualności
Ostrożne prognozy chińskich dealerów
Redakcja
13/8/2020
Aktualności
Geely myśli o nowych rynkach
Redakcja
13/8/2020
Miesięcznik Dealer
Jedyne na rynku pismo poświęcone w 100 proc. tematyce zarządzania autoryzowaną stacją dealerską. Od ponad 12 lat inspirujemy właścicieli, menedżerów i szefów poszczególnych działów dealerstw samochodów.