Mazda to zupełnie nowa marka w portfolio dealera, który od 2004 r. związany jest ze Skodą, a od 2015 r. również z Volkswagenem. Dealerstwo – funkcjonujące pod nazwą Mazda Kazoku Luzar („kazoku” w języku japońskim oznacza rodzinę) – działa w dwukondygnacyjnym obiekcie o powierzchni 1902 m2, który stworzony został od podstaw w ciągu 14 miesięcy.
Salonowa przestrzeń umożliwia wyeksponowanie 10 aut jednocześnie. W serwisie, do którego prowadzi recepcja przejazdowa na cztery samochody, znajduje się osiem podnośników i dwa stanowiska płaskie. Stacja wyposażona jest także w dwustanowiskową myjnię oraz hotel dla opon. Naprawy blacharsko-lakiernicze dealer realizuje z kolei w sąsiedniej blacharni, funkcjonującej tuż obok, przy wspomnianej stacji Skody i Volkswagena.
Salon w Wieliczce to 32. punkt sprzedażowo-serwisowy w polskiej sieci Mazdy. W ubiegłym roku sprzedaż nowych samochodów tej marki przekroczyła 7200 aut.