Letni salon to inicjatywa organizowana przez centralę Forda we współpracy z dealerem Auto Brzezińska z Łodzi. Salon będzie otwarty codziennie do 18 sierpnia. Gama dostępnych samochodów obejmuje 8 modeli, m.in. Ford Edge, Kuga oraz Puma, a także Turneo Custom Plug-in Hybrid oraz pojazdy Ford Performance: Ranger Raptor i Focus ST. Część aut dostarczył importer, niektóre pochodzą od dealera z Łodzi.
Wystawa ma być też elementem strategii „Go Electric”, której założeniem jest wprowadzenie na rynek 14 pojazdów niskoemisyjnych w tym roku i kolejnych czterech do końca 2021. Goście salonu mogą zapisać się na jazdy próbne, a także skorzystać ze strefy relaksu i kawiarni. Letni salon Forda jest również okazją, żeby zapoznać się z kampanią społeczną „Podziel się drogą”, zainicjowaną przez koncern. Celem projektu jest zwiększenie bezpieczeństwa na drogach i wdrażanie zasad dobrego wychowania podczas jazdy. W tym celu na miejscu można odbyć wirtualną jazdę, która zaprezentuje dwa odrębne punkty widzenia: kierowcy oraz rowerzysty, a także umożliwi przekonanie się, jak nieodpowiedzialne zachowanie każdej ze stron może prowadzić do niebezpiecznych sytuacji na drodze.
Zdjęcia: Ford Polska