KOMUNIKACJA I PREZENTACJA WIDEO
Co naturalne w obecnej sytuacji, wśród dealerów coraz bardziej powszechne staje się przeniesienie komunikacji z klientami na łącza telefoniczne i internetowe. Dealerzy nie ograniczają się jednak do tradycyjnych połączeń telefonicznych czy maili. Wykorzystują do tego specjalne narzędzia takie jak Messenger, WatsApp, LiveChat czy CallPage.
Do wizyt wideo zachęca Grupa Bednarek, która prezentuje w swoich mediach społecznościowych, jak łatwo bez wychodzenia z domu można zamówić wizytę online, podczas której klient obejrzy lub skonfiguruje samochód. Jak informuje dealer, choć usługa została wprowadzona dopiero od poniedziałku, już są chętni.
Spotkania online na żywo proponuje również śląski dealer Salony Kanclerz. Podczas „zdalnych” wizyt klient może obejrzeć auto dostępne na miejscu u dealera, skonfigurować je i uzyskać wszelkie interesujące go informacje.
ZAKUPY PRZEZ INTERNET
Dealerzy zachęcają nie tylko do wizyt, ale też do zakupów bez wychodzenia z domu. Dealer Volvo Nova z Łodzi zaprasza klientów do swojego salonu internetowego, gdzie – jak przekonuje – klient może zrealizować zakup samochodu Volvo w 5 prostych krokach.
Firma Pol-Car przypomina z kolei, że oryginalne części wielu marek oraz akcesoria można kupić w jej sklepie internetowym. Bez odwiedzania dealera, z dostawą do domu czy firmy.
REAKCJA NA #ZOSTAŃWDOMU
Oprócz działań związanych z odpowiednim przygotowaniem salonu, serwisu, zdalną komunikacją i sprzedażą, dealerzy starają się wypełnić i umilić czas tym, którzy pozostają w domach. Grupa Korczyk udostępniła na stronie programu flotowego Biznes Ekspert, który aktywnie realizuje, darmowy podcast na temat nowoczesnego zarządzania flotą.
Natomiast Mazda Pro-Moto zaprasza do udziału w konkursie, w którym można wygrać pakiet gadżetów.
Czekamy na Wasze kolejne pomysły, będziemy udostępniać je w naszych kanałach. Wysyłajcie wszystko (posty, zdjęcia, filmy, nagrania) na nasze skrzynki mailowe w naszych mediach społecznościowych lub na skrzynki: